torsdag 27 juni 2013

HEEEEJ ALLA MÄNNISKOR!!!!!!


HEEEEJ ALLA MÄNNISKOR!!!!! WOOHOOOOO!!!!! FAN VAD DETTA SKA BLI KUL!!!!!!!!!! Och så lite normal nu när ni börjar undra om jag är riktigt klok i huvudet. Snabbt svar: Nej, det är jag inte. Dock väldigt trevlig (tror jag). Heter Billy och är enda killen i gruppen (WOOOOOHOOOOOOO!!!!!) och jag är 17 år gammal. Jag gillar att läsa och skriva. Läser helst fantasy och manga. Mitt skrivande är... speciellt... fast folk brukar tycka det är bra. Jag älskar musik. Helst hårdrock och liknande. Poppen kan ta och slänga sig från närmaste fönster. Vissa pop-låtar är bra fast det är sällsynt. Det var lite snabbt om mig. Hoppas vi kommer överens och trivs i varandras sällskap. Bye bye, darlings!

1 kommentar:

  1. Hej Billy! Vad kul att du ser fram emot lägret! Jag har varit med flera tidigare läger och kan nog lova att ni kommer ha jätteskoj! :)

    SvaraRadera