lördag 29 juni 2013

Tjofräs!

Fast nä, ni behöver inte fräsa åt mig. Riktigt så farlig brukar jag åtminstone inte anses vara. Jag är Anna, den där enda personen som kommer ifrån Varbergs kommun. Träffas vi, så kommer ni antagligen att uppleva mig som en av världens blygaste skapelser, och läser ni en text av mig (… vilket ni gör precis nu) kommer ni antagligen tro att jag pratar om allt med alla hela tiden. Min sanna personlighet är väl därför ­- gissningsvis - någon blandning mellan mitt blyga och mitt oblyga jag. Dock brukar folk faktiskt säga att jag är ganska så snäll, så var inte alltför kritiska till mig innan vi har hunnit lära känna varandra, haha.

När jag skriver så skriver jag allra helst texter eller noveller i du-perspektiv. Verb är inget jag överanvänder precis (Word klagar åtminstone alltid på det), men jag slänger gärna in ett par extra adjektiv eller metaforer istället. Böcker jag gillar ska gärna ha ett släng fantasy i sig, men också mycket drama och gärna vara kryddade med lite (mycket) kärlek. Ungefär så.


Jag ser jättemycket fram emot lägret och att få lära känna er alla, vi ses där! Kram!

1 kommentar:

  1. Hej Anna!
    Det ska bli roligt att träffa dig, både ditt blyga och oblyga jag :)

    SvaraRadera