torsdag 4 juli 2013

Hejsan allihopa!

Jag är Ella, kommer från Halmstad och är en av de yngre deltagarna i skrivkramp. Jag har skrivit så länge jag kan minnas. Det första mästerverket var så vitt jag minns en historia om en nallebjörn som plockade svamp, och - håll i er nu - lagade svampstuvning efteråt. Fråga inte.

Jag skriver mest lite längre historier, noveller och småtexter. Poesi är det dåligt med hemma vid mitt skrivbord och det kan kännas vanskligt - om någon av er råkar vara extra poetisk, dra er inte för att dela med er av er expertis när vi ses! :D
Jag slukar det mesta i bokväg med är alldeles kär i historiska äventyrsböcker och fantasy. Samhällskritik går också hem hos mig så länge den får mig att tänka till. Allt sådär härligt romantiskt är också, såklart, en höjdare.

Kan inte vänta på att komma iväg och träffa er alla! Kram!

1 kommentar:

  1. Hej Ella!
    Konstiga historier kommer du nog kunna få ihop på lägret också - om inte annat kan ni nog tillsammans få ihop en och annan någon fnissig natt :)

    SvaraRadera