onsdag 10 juli 2013

Hej hej

Jag heter Linda, vilket är vad som står i brevet alla fick och vad jag kallades på Skrivkramp 2010 och 2011 och vad prästen sa på mitt dop, men av den simpla anledningen att jag tröttnat på mitt namn skulle jag vilja be er kalla mig Lia tack.

Om mig:
  • I slutet av juli fyller jag myndig vilket jag är oerhört nervös över.
  • Jag bor precis utanför Frillesås (om du inte vet var det ligger, googla det).
  • Jag skriver inte mycket och aldrig poesi, men jag älskar att läsa och komma på detaljrika berättelser som jag sedan aldrig gör någonting med.
  • Jag läser teknik på Aranäsgymnaseiet, Kungsbacka. Efter gymnasiet kommer jag troligen aldrig läsa någonting teknikrelaterat alls.
  • Jag spenderar mer tid än jag borde med att se TV-serier (Doctor Who, Supernatural, Sherlock etc).
  • Mitt rum är fyllt av drakar.

Och det är allt om mig. Jag ser jättemycket fram emot att få träffa er (och träffa en del av er igen). Ha det bra fram till augusti!

1 kommentar:

  1. Hej Lia!
    Älskar Sherlock och väntar bara såå på nästa säsong - kan de inte skynda på lite med inspelningarna?

    SvaraRadera