lördag 6 juli 2013

Hej hej!

Jag heter Tess och är 17 år gammal. Det här blir mitt andra skrivkramp, jag var med även 2011. Mitt skrivande har förändrats väldigt mycket sen dess, dels tack vare den otroliga hjälp och inspirationen jag fick av mitt första läger.
Jag både skriver och läser fantasy och sci-fi, ofta en blandning av de båda. Då jag inte kommer över böcker på svenska läser jag på engelska, så min bokhylla är full av engelska fantasy böcker!
Jag har lätt för att skriva, allt som oftast, men jag har svårare för att avsluta det jag har påbörjat. Det brukar bli så att jag påbörjar en berättelse, men skrotar den efter bara någon vecka för att jag känner att det inte är något jag kommer avsluta. Jag är däremot väldigt bra på att hitta på ursäkter!
Då jag inte skriver eller läser så spelar jag spel, bakar, kollar på filmer och TV-serier som Doctor Who och Supernatural.


Det ska bli otroligt roligt att få träffa er alla och jag längtar verkligen till augusti!
Till alla er som aldrig varit på skrivkramp förut, samt till er som inte känner någon och kommer ensamma: Vi tar hand om er, så var inte oroliga! Det är alltid nervöst i början och svårt att släppa taget i slutet!

Det var nog allt jag hade att säga den här gången! (När ni lär känna mig så kommer ni märka att jag kan babbla på hur länge som helst)

Vi ses om en månad!






1 kommentar: