tisdag 9 juli 2013

Hallååå ellääärrrr (i grov göteborsk dialekt)

Hur mår alla fina homo sapiens där ute?
Jag mår finfint, för jag får för tredje året återvända till det mest underbara lägret någonsin! Som jag har längtat alltså!?
Men då kommer vi till detta då när man ska berätta om sig själv. Inte lätt. Men vi får la börja någonstans...Jag heter Julia och kommer från Kungsbacka. Jag är 17 år gammal och älskar allt som har med böcker att göra. Min favorit-författare är självklart J.K Rowling (the almighty and beautiful goddess) och jag föredrar att skriva noveller eller korta texter. Dikter och allmän poesi är ingenting för mig, det kan de andra årens deltagare intyga haha (är rent utsagt värdelös).
Jag går Vård-och Omsorgs programmet på gymnasiet och är även tonårsmamma.Till fem små möss.
 HAHA, där fick jag er allt va hihi? ^-^
 ...Let's get back to the subject, shall we?
Hur ser jag ut undrar ni kanske?
Jo, jag är en extremt lång tonårsflicka på 183 cm, har kortklippt, krulligt, blont hår och jag klär mig hur fan jag vill. Låter inte samhällets skeva skönhetsideal och tankar hur man ska se ut påverka mig.
Hmm, vad ska vi skriva mer?Jag har ganska starka åsikter om samhället, typ frågor om alkohol, rökning, skönhetsideal och typ tonåringar i allmänhet. Djurrättsaktivist, nykterist och feminist, jao! ...
Nu har jag slut på idéer om vad jag ska skriva om typ. Haha. Jag ser grymt mycket fram emot lägret, ha de bra! Kraaaaaaaaaaam :3

Ps! Jag bits bara ibland. Vill ni veta mer om mig har jag 0762267126 ^-^

1 kommentar:

  1. Hej Julia!
    Blir väldigt nyfiken på om du har läst Rowlings senaste och vad du tyckte om den!

    SvaraRadera