fredag 19 juli 2013

 
Hej alla Skrivkrampare!
Väldigt roligt att läsa era inlägg och det ska bli såå spännande att träffa er!
Mitt namn är Jessica Istenes och jag är en av lägervärdarna, nedan ser ni mina skrivbordskompisar Katja och Yatzi, som eventuellt får följa med på läger (om de sköter sig :)).
 
Vanligtvis jobbar jag som bibliotekarie på stadsbiblioteket i Halmstad, så några kanske känner igen mig redan. Jag är 27 år och med min sambo i Slöinge, mellan Halmstad och Falkenberg. Jag läser helst och mest böcker med riktigt gripande historier om vänskap och kärlek eller humor. En av mina heta boktips i sommar är Emmy Abrahamsons Stjäla the show, som är en fortsättning på Only väg is upp - läs och skratta! Jag skriver hellre än bra, så jag hoppas precis som ni på bra tips för att fila på mitt eget skrivande.
 
Jag tror att vi kommer att få fem helt fantastiska dagar ihop på lägret! Är det något ni undrar över eller vill prata om, så bara maila eller slå en signal: jessica.istenes@halmstad.se 0722424669. Är det någon som har en kompis som missat att anmäla sig eller nyss kommit på att de vill vara med på lägret - hör av er! Det ser ut som om vi har 2 platser över.
Vi hörs och ses!
Jessica I


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar